Ha a fogyás-zsírégetés a célod, biztosan hallottál már a zsírégetési zónáról.
Zsírégetési zónának a maximális pulzusunk 60-70%-a közötti pulzustartományt nevezzük.

A maximális pulzus számítása mindenkinél változó, de egy egyszerű becsléssel könnyedén ki lehet számolni:220-életkor.Például: egy 30 éves ember becsült max. pulzusa  190ütés/perc. Ennek 60%-a 114, 70%-a 133, tehát ezek között az értékek között van az ő zsírégető pulzuszónája.
Edzés közben ez a zóna az ahol a leghatékonyabban használjuk el a zsírt.

Edzés közben idő és intenzitás függvényében az izomzat más-más energiaforrást részesít előnyben.

A maximális pulzussal csak az élsportolók edzhetnek, mert az nagyon igénybe veszi a szervezetet. A testedzés optimális pulzusszáma a maximális pulzus 50-90 százaléka. 

Sport zóna Pulzus-ráta (HRmax %) Kinek, mikor ajánlott? Aktivitás A kiváltott hatás
1: Egészség- megőrzés, regeneráció 50-60 % Kezdőknek
és idősebbeknek, valamint sportolóknak pihenési edzésre, bemelegítés és
levezetés.
Érzésre nagyon könnyű, kis erőfeszítés. Segíti a bemelegítést és a levezetést, illetve a pihenést.
2: Zsírégetés 60-70 % Akik fogyni
akarnak, aki alapozás idején hosszabb edzést, vagy versenyidőszak idején
pihenési edzést végez.
Érzésre kényelmes és könnyed, alacsony izom- és kardiovaszkuláris terhelés. Javítja az általános alapedzettséget, és elősegíti az anyagcserét.
3: Aerob állóképesség-növelés 70-80 % Versenyekre
készülő vagy adott teljesítmény elérésére vágyó sportolóknak.
Egyenletes közepes tempójú biciklizés. Érzésre egyenletesen szabályozott gyors légzés. Fokozza az általános edzéstempót, könnyebbé teszi a közepes nehézségű erőfeszítést, és
javítja a hatékonyságot.
4: Anaerob állóképesség-növelés 80-90 % Tapasztalt
sportolóknak egész évben, változó időtartamban. Versenyek előtti időszakban
fontosabbá válik.
Gyors biciklizés. Érzésre izomfáradtságot és ziháló légzést okoz. Fokozott képesség a nagy sebességű állóképesség fenntartására.
5: Csúcsterhelés 90-100 % Nagyon
tapasztalt és fitt sportolóknak. Csak rövid időszakokra, általában a
versenyek előtti felkészülés utolsó szakaszában.
Érzésre nagyon kimerítő a légzés és az izmok számára. Maximális vagy közel maximális erőfeszítés a légzés és az izmok erősítése érdekében.

Infraslim X használata közben a megnövekedett terhelés hatására növekszik az oxigén felhasználásunk, erre kiválóan használható a gépbe beépített oxigénterápia.
Aminek hatásától nem lesz izomlázad, hatékonyabb az edzés és nem érzed magad fáradtnak edzés után sem.